سواحل گوا

گوا شهری است که محبوبیتش را مدیون سواحل زیبایش است. این شهر همه مدل ساحلی از سواحل شنی گرفته تا انواع و اقسام سواحل صخره ای را در خود جای داده است و با وجود همه آن ها به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری هند تبدیل شده است. در ادامه یک به یک محبوب ترین سواحل گوا را به شما معرفی می کنیم تا شما هم در سفر به گوا بدانید که باید به کدامیک از سواحل گوا برای تفریح مراجعه کنید. 


ساحل واگاتور گوا

ساحل واگاتور در شمال گوا واقع شده است. این ساحل یکی از زیباترین سواحل گوا است و در آن جشن ها و برنامه های تفریحی مختلفی هم اجرا می شود. لازم به ذکر است که اکثر کسانی که از ساحل واگاتور گوا دیدن می کنند، اروپایی های جوان و یا مسافران هندی هستند. البته در زمان هایی که برنامه های تفریحی خاصی در ساحل واگاتور گوا میزبانی نمی شود، این ساحل به یکی از آرامش بخش ترین سواحل گوا تبدیل می شود و خیلی از توریستان برای ریلکس کردن به آن مراجعه می کنند. نکته جالب دیگر اینکه در اطراف ساحل واگاتور گوا همه نوع اقامتگاهی از هتل های لوکس گرفته تا مهمانخانه های ارزان وجود دارد و هر کسی با هر بودجه ای می تواند در این ساحل زیبا در گوا اقامت داشته باشد.

ساحل کالانگوت و ساحل باگا گوا

ساحل کالانگوت و ساحل باگا دو ساحل زیبا هستند که به همدیگر متصل هستند و همیشه از آن ها به عنوان بهترین سواحل گوا یاد می شود. این سواحل در گوا از هر ساحل دیگری سرزنده تر هستند و فضای خوبی هم برای شنا دارند. در اطراف این سواحل هتل های متعددی هم ساخته شده است و به همین دلیل بازدید از آن ها بین توریستان بسیار بابت شده است. نکته دیگر اینکه بعضی از بهترین رستوران های گوا در اطراف ساحل کالانگوت گوا و ساحل باگا گوا واقع شده اند و شما می توانید بهترین غذاهای سنتی گوا را در آن ها میل کنید. با این حساب بهتر است که حتما از این دو ساحل در تور گوا دیدن کنید و اصلا فرصت تفریح در آن ها و خوردن غذاهای خوشمزه رستوران هایشان را از دست ندهید.

ساحل آگوادا گوا

ساحل آگوادا گوا یکی دیگر از بهترین سواحل گوا است که در شمال گوا واقع شده است. این ساحل یکی از بهترین سواحل گوا برای طرفداران ورزش های آبی و تفریحات هیجان انگیز و مهیج است. این ساحل اغذیه فروشی ها و رستوران های بسیار جالبی هم دارد و با همه این ها می توان گفت که این ساحل یکی از بهترین سواحل گوا برای گذراندن یک روز مفرح و به یادماندنی است. ضمنا ساحل آگوادا گوا شرایط مناسب و امنی نیز برای شنا دارد و همیشه غریق نجات ها در آن حضور دارند و مواظب توریستان هستند. نکته دیگر اینکه قطعه زیبای آگوادا در انتهای ساحل آگوا گوا واقع شده است و وجود آن باعث می شود که توریستان بتوانند عکس های یادگاری جذاب تری در ساحل آگوادا بگیرند.

ساحل وارکا گوا

ساحل وارکا گوا که در جنوب گوا واقع شده است، یک ساحل آرام است و بیشتر برای تفریح کسانی مناسب است که اهل آرامش هستند و خیلی به دنبال شلوغی نیستند. این ساحل به اندازه دیگر سواحل گوا معروف نیست و همین باعث شده که هم ساحل خلوتی باشد و هم طبیعت آن بسیار بکر و زیبا باقی بماند. نکته جالبی که باید درباره ساحل وارکا گوا بدانید، این است که در آن تورهای تفریحی بسیار جذابی برای دیدن دلفین ها برگزار می شود و شما می توانید با شرکت در آن ها ساعتی را به تماشای دلفین ها در وسط دریا سپری کنید. لازم به ذکر است که بهترین زمان بازدید از ساحل وارکا از اواسط آبان تا اواسط فروردین است. نکته دیگر اینکه در نزدیکی ساحل وارکا هتل های متعددی هم وجود دارد.

ساحل پالولم گوا

ساحل پالولم گوا یک ساحل زیبا و خاص در گوا است که هم ماهیگیران محلی متعددی در آن به چشم می خورند و هم توریستان زیادی از آن بازدید می کنند. این ساحل یک ساحل کوچک است، اما ساحل بسیار دیدنی و جذابی محسوب می شود. این ساحل یک شکل هلالی دارد و به همین خاطر از هر سمتش که نگاه کنید، انتهای آن را به خوبی می بینید. گفتنی است که هر دو سمت انتهایی ساحل پالولم گوا صخره ای هستند و این صخره ها نمای بسیار زیبایی با ساحل پالولم گوا به عنوان یکی از بهترین سواحل گوا داده اند. نکته دیگر اینکه آب دریای ساحل پالولم گوا آرام آرام بالا می آید و این مساله باعث شده که ساحل پالولم گوا به یک ساحل امن برای نشا در گوا تبدیل شود. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد