بازیگران هندی مسلمان شیعه

همان طور که می دانید در کشور هند مردم به ادیان مختلفی پایبند هستند که یکی از آن ها اسلام است. در واقع در این کشور مردم با باورهای مختلف و از ادیان مختلف در کنار هم زندگی می کنند. حتی در بالیوود یا همان صنعت فیلم سازی هند هم بازیگران مختلف دین های مختلفی دارند و بعضی از آن ها مسلمان شیعه هستند. اگر برای شما هم جالب است که بدانید کدامیک از بازیگران هندی مسلمان هستند، با ما همراه باشید تا بعضی از معروف ترین های آن ها را به شما معرفی کنیم. 


هینا خان

هینا یکی از معروف ترین بازیگران مسلمان هندی است. جالب است بدانید که هینا از نظر هنرپیشه گری جایگاه بسیار خوبی در بالیوود دارد و حتی بر روی فرش های قرمز رویدادها و برنامه های بین المللی نیز حضور پیدا می کند. با این حساب شاید بتوان گفت که هینا خان یکی از محبوب ترین هنرپیشه های هندی است و همیشه خبرهای مربوط به او به در اخبار سلبریتی های این کشور وجود دارد و همیشه همه در مورد او و هنر قابل او در بازیگری صحبت می کنند و معمولا همه از بازیگری او احساس رضایت دارند.

سارا خان

سارا خان که همیشه که می گویند بخشی از محبوبیت خودش را مدیون ظاهرش است، یکی دیگر از بازیگران مسلمان هندی است. در واقع سارا خان یک مدل و بازیگر مطرح است که در سال 1989 میلادی به دنیا آمده است و در سال های اخیر در بیشتر فیلم های معروف و درجه یک بالیوود بازی کرده است. سارا خان که خود را به عنوان بازیگر مسلمان معرفی می کند، مهارت بسیار خوبی در بازیگری نقش های مختلف در ژانرهای مختلف دارد و به راستی می توان عنوان یکی از بهترین بازیگران زن مسلمان هندی را به او داد.

شاما اسکندر

شاما یکی دیگر از شخصیت های محبوب در صنعت فیلم سازی هند است که اتفاقا او هم مسلمان است. او محبوبیتش را مدیون سریال های بسیار جالبی است که در آن ها نقش ایفا کرده است.  گفتنی است که او در سال 1981 میلادی به دنیا آمده است و نام اصلیش شاما گساوات است. در سال های اخیر شاما اسکندر به کرات در فیلم های بالیوودی ظاهر شده است و روز به روز بر محبوبیت این شخصیت هنری اضافه می شود.

سانجیدا شیخ

سانجیدا شیخ یکی از دیگر شخصیت هایی است که به احتمال زیاد شما هم او را می شناسید و همیشه از او به عنوان یکی از بهترین بازیگران مسلمان بالیوود یاد می شود. او شخصیت محبوبی در کشور هند و البته دیگر کشورهای دنیا دارد و تقریبا هر کسی که به دیدن فیلم های بالیوودی علاقه دارد، او را می شناسد و از بازی جذاب او تعریف می کند. به هر حال اگر شما هم به دیدن فیلم های هندی علاقه دارید، به شما توصیه می کنیم که حتما فیلم های او را تماشا کنید تا شما هم متفاوت بودن سبک بازیگری او را درک کنید.

آمنا شریف

آمنا شریف را به عنوان ملکه زیبایی صنعت فیلم سازی هند می شناسند. او یکی از خاص ترین بازیگران هندی مسلمان شیعه است و نکته جالبی که درباره او وجود دارد، این است که او یک طراح دنیای مد هم هست و لباس هایی که طراحی می کند نیز به عاملی برای محبوبیت و معروف شدن او تبدیل شده اند. با این حساب باید بگوییم که آمنا شریف یکی از معروف ترین طراحان مد مسلمان هم هست و در این حرفه نیز رشد بسیار زیادی کرده است.

شاهرخ خان

شاهرخ خان را همه می شناسند. او بازیگری است که سال ها و سال ها در فیلم های بالیوودی بازی کرده است و همیشه در فیلم های معروف هندی درخشیده است. لازم به ذکر است که از شاهرخ خان به عنوان بزرگترین ستاره بالیوود یاد می کنند و هم مسلمانان و هم هندوها شیفته بازیگری و شخصیت او هستند. این را هم بگوییم که او محبوب ترین بازیگر هندی در دیگر کشورهای دنیاست و مردم جهان او را بیش از هر هنرپیشه هندی دیگری می شناسند.

بازیگرانی که در این مطلب به آن ها اشاره کردیم، معروف ترین بازیگران زن و مرد مسلمان هندی بودند و جزء کسانی هستند که فیلم های بالیوودی بدون حضور آن ها هیچ معنایی ندارد!

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد طاها پنج‌شنبه 29 آبان 1399 ساعت 14:03

چرا هیچکدوم حجاب ندارند؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد