نام قدیمی کشور هندوستان

آیا شما این را می دانستید که هند در طول تاریخ و در قرن های متوالی چندین و چند اسم متفاوت داشته است؟ آیا شما این را می دانستید که هند با نام های مختلفی شناخته می شود که اکثر ما فقط یکی دو تا از آن ها را شنیده ایم؟ نکته جالبی که باید درباره این کشور به شما بگوییم، این است که نام این کشور حتی در متون عبری باستان که متعلق به 10 قرن قبل از میلاد مسیح هستند، آورده شده است! این نشان می دهد که این کشور چه تاریخچه عظیمی دارد و چه فراز و نشیب هایی را در قرن های متوالی به چشم خودش دیده است! نکته اینجاست که این کشور بارها و بارها مورد هجوم و حمله ملیت های مختلف قرار گرفته است و در طول قرن های متفاوت پادشاهان مختلفی برا آن حکمرانی کرده اند و هر کدامشان نام مخصوص به خودشان را بر روی این کشور گذاشته اند. در ادامه این نام ها را با هم بررسی می کنیم تا شما هم بیشتر با نام قدیمی کشور هندوستان آشنا شوید. 

ادامه مطلب ...

شغل مردم هند

آیا شما هم می خواهید بدانید که محبوب ترین شغل های مردم هند چه شغل هایی هستند؟ آیا شما هم می خواهید بدانید که مردم این کشور به چه شغل هایی علاقه مند هستند و اصلا چه مشاغلی در این کشور باب هستند و کدام شغل ها در این کشور جای پیشرفت زیادی دارند؟ در این صورت بهتر است که این مطلب را بخوانید تا با 6 تا از بهترین شغل های مردم هند آشنا شوید. 

ادامه مطلب ...

سوزاندن عروس در هند

هند کشور عجایب است و شما هرچقدر که بیشتر درباره آن تحقیق کنید، بیشتر متعجب می شوید! البته عجیب بودن این کشور همیشه هم جذاب نیست و مردمانش فرهنگ ها و آداب و رسومی دارند که بعضی هایشان بسیار خشونت آمیز و منزجر کننده هستند! یکی از این رسم و رسوم ها سوزاندن عروس در هند است! با ما همراه باشید تا یک سری حقایق تلخ و ناراحت کننده درباره این رسم در هند به شما بگوییم! 

ادامه مطلب ...

علت نداشتن توالت در هند

مطمئنا شما هم این را شنیده اید که در خیلی از شهرهای هند بهداشت رعایت نمی شود! اما شاید باورش برایتان عجیب باشد که واقعا خیلی از مردم این کشور در خانه هایشان توالت ندارند! اما علت نداشتن توالت در هند چیست و اصلا این دسته از افراد در این کشور به چه شکلی گذران زندگی می کنند! با ما همراه باشید تا کمی بیشتر درباره این حقیقت عجیب درباره این کشور با شما صحبت کنیم! 

ادامه مطلب ...