شغل مردم هند

آیا شما هم می خواهید بدانید که محبوب ترین شغل های مردم هند چه شغل هایی هستند؟ آیا شما هم می خواهید بدانید که مردم این کشور به چه شغل هایی علاقه مند هستند و اصلا چه مشاغلی در این کشور باب هستند و کدام شغل ها در این کشور جای پیشرفت زیادی دارند؟ در این صورت بهتر است که این مطلب را بخوانید تا با 6 تا از بهترین شغل های مردم هند آشنا شوید. 

مدیر فروش

یکی از متداول ترین شغل های مردم هند، شغلی به نام مدیریت فروش است. مدیرهای فروش معمولا در فروشگاه های بزرگ کار کنند و کارشان این است که برای کارفرامایانشان موقعیت فروش را ایجاد کنند! در واقع آن ها باید مدام بازار را آنالیز کنند و راه های مختلف فروش را بررسی کنند تا بتوانند به کارمندان زیردست خود کمک کنند که فروش مجموعه را بالا ببرند. این دسته از افراد باید مدام با مشتریان در ارتباط باشند و باید صبر و مهارت های اجتماعی خوبی داشته باشند و باید بتوانند به انتقادات و صحبت های مشتریان خشمیگین و عصبانی گوش دهند! در این صورت است که این افراد در کار و پیشه خود موفق می شوند و می توانند خیلی زود پله های موفقیت را در هند بالا بروند!

آسیب شناس گفتاری

یکی از مشاغلی که این روزها در هند جایگاه بسیار خوبی پیدا کرده است، شغل آسیب شناسی گفتاری است. در واقع این افراد با کسانی کار می کنند که به خاطر ایجاد یک مشکل در مغزشان و یا یک معلولیت خاص در مهارت های گفتاری خود به مشکل خورده اند. این بیماران مجبورند که برای بهبود وضعیت گفتاری خود به یک آسیب شناس مراجعه کنند. گفتنی است که این آسیب شناس ها معمولا با یک گروه سنی خاص و یا یک دسته از بیماری های خاص کار می کنند و هر کدام از آن ها تخصص ویژه خودشان را دارند. این آسیب شناس ها در هند معمولا در کلینیک شخصی خودشان و یا بیمارستان ها و مراکز درمانی کار می کنند و معمولا با فیزیوتراپ ها همکار هستند.

فیزیوتراپ

یکی دیگر از شغل های محبوب در هند فیزیوتراپی است. همان طور که می دانید فیزیوتراپ ها به بیماران کمک می کنند که مهارت های فیزیکی از دست رفته شان را دوباره به دست بیاورند و بتوانند کارهای روزمره را خودشان انجام دهند. گفتنی است که فیزیوتراپ ها در هند معمولا در بیمارستان ها و کلینیک ها و یا مراکز فیزیوتراپی کار می کنند و درآمد مطلوبی هم دارند.

مدیر بهداشتی

این روزها شغلی به نام مدیریت بهداشتی در هند و همین طور کشورهای دیگر جهان باب شده است. مدیران بهداشتی این وظیفه را دارند تا یک کلینیک یا مرکز درمانی را مدیریت کنند و اطمینان حاصل کنند که سازمان آن ها از هر نظر آمادگی و امکانات لازم را برای ارائه خدمات به بیماران و خانواده های آن ها را دارد. نکته جالبی که باید بدانید، این است که نیاز به این شغل در هند به شدت بالاست و روز به روز افراد بیشتری برای ورود به این حوزه تلاش می کنند.

طراحی وب سایت

این روزها طراحی وب سایت به یکی از شغل هایی تبدیل شده که در کل دنیا به آن نیاز شدیدی احساس می شود. این روزها به خاطر استفاده بیشتر مردم از اینترنت، بستری فراهم شده که طراحان وب سایت می توانند در آن رشد زیادی را تجربه کنند. نکته اینجاست که در هند نیز این نیاز روز به روز بیشتر می شود و به همین خاطر است که طراحی وب سایت به یکی از محبوب ترین شغل های مردم هند تبدیل شده است و جای پیشرفت زیادی نیز در این کشور برای آن وجود دارد.

مدیر شبکه

تصورش را بکنید که در یک مجموعه صدها کامپیوتر وجود دارد. در این صورت یک نفر باید باشد که این کامپیوترها را مدیریت کند و مطمئن شود که همه آن ها درست کار می کنند، با هم ارتباط درستی دارند و در عملکرد آن ها اختلالی وجود ندارد. این مسئولیت را در هند و کشورهای دیگر جهان، شخصی با عنوان مدیر شبکه بر عهده می گیرد. گفتنی است که این روزها مدیریت شبکه به یکی از بهترین شغل ها در هند تبدیل شده است و کسانی که این تخصص را دارند، حقوق بسیار خوبی از شرکت ها دریافت می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد