در 7 روز کجاهای هند را میتوان گشت

زمانی که قصد تفریح کردن در یکی از کشورها مانند هند را داریم، باید به خوب برنامه ریزی کنیم که در مدت زمان کوتاهی چگونه می‌توانیم از شهرهای جذاب آن دیدن کنیم. اصلاً فرض کنید که یک هفته برای مسافرت زمان دارید و می‌خواهید کشور هند را برای گردشگری انتخاب کنید. چطور این کار را انجام می‌دهید و از چه شهرهایی دیدن می‌کنید؟ اگر نمی‌دانید چرا مقاله‌ی امروز ما را دنبال نمی‌کنید؟ ما قصد داریم در خصوص مثلث طلایی هند با شما صحبت کنیم و اطلاعات مناسبی را برای گشت و گذار در این مثلث طلایی عنوان کنیم و سپس بگوییم که چند روز برای گشتن مثلث طلایی کافی است، پس تا انتها با ما همراه باشید. 


چگونه سفر به مثلث طلایی هند امکان‌پذیر است

ابتدا بگوییم که بهتر است که از یک تور تفریحی ارزان برای گشت و گذار در مثلث طلایی هند استفاده کنید. برای این کار می‌توانید از سایت‌های مختلفی که به صورت آنلاین چنین امکانی را در نظر گرفته‌اند، بهره ببرید. اما تور مثلث طلایی هند چرا اینقدر برای توریست‌ها مهم است؟ دلیل اصلی آن جذابیت بیش از اندازه‌ی این سه شهر است که مکان‌های دیدنی زیادی برای تفریح دارند. حال اگر کمی ترغیب شده‌اید که چنین توری را برای سفر انتخاب کنید اجازه دهید به شما بگوییم که چطور باید برنامه ریزی کنید تا در 7 روز به طور کامل از این سه شهر دیدن کنید.

ابتدا به دهلی نو بروید

برای یک سفر 7 روزه به مثلث طلایی هند، بهترین کار این است که ابتدا خود را به دهلی برسانید. این شهر از شلوغی خاصی برخوردار است که البته خیلی زود به آن عادت خواهید کرد. در روز اول ورود به دهلی نو باید هتل محل اقامت خود را تعیین کنید و بلافاصله از فرودگاه به سمت هتل حرکت کنید. نباید خیلی وقت را از دست بدهید و بعد از یک استراحت چند ساعته، از هتل بیرون بزنید تا بتوانید از دو الی سه مکان دیدنی دهلی بازدید کنید. شاید بهتر باشد در ابتدا به بنای ماهتما گاندی بروید. انتخاب محل راج گات نیز در وهله‌ی دوم می‌تواند مناسب باشد. خلاصه اینکه در روز اول اگر بتوانید از چند بنای تاریخی دهلی استفاده کنید، کار بسیار شاقی را انجام داده‌اید. برای روزهای دوم و سوم نیز باید در دهلی بمانید تا به طور کامل بتوانید از جاذبه‌های این شهر استفاده کنید. رستوران‌ها، مراکز خرید و دیگر جاذبه‌هایی که تعدادشان نیز کم نیست، حتماً استفاده کنید چرا که این فرصت‌ها به ندرت دست می‌دهد. دروازه هند و قطب منار از جمله مواردی پیشنهادی بازدید از سوی ماست.

روز چهارم و پنجم را در آگرا سپری کنید

در روز چهارم، ماجراجویی‌های‌تان باید به اوج خود برسد. صبح خیلی زود آماده‌ی رفتن به تاج محل در شهر آگرا شوید. دیدن این مکان شگفت انگیز قطعاً روحیه بسیار خوبی به شما می‌دهد. حتی یک روز کامل را می‌توانید در این مکان بمانید و لذت کافی را ببرید. قلعه‌ی سرخ نیز که در بیرون شهر آگرا واقع شده است، یکی دیگر از مکان‌های دیدنی هند است که باید از آن بازدید نمایید. البته مکان‌های دیدنی دیگری نیز وجود دارد که کاملاً در این دو روز می‌توانید به تک تک آنها سر بزنید. با این حال هنوز دو روز دیگر وقت برای گردشگری در هند دارید که طبیعتاً باید خود را به جیپور برسانید. این شهر کامل کننده روزهای طلایی این سفر 7 روزه خواهد بود.

دو روز آخر را نیز در جیپور بمانید

جیپور شهری است که خوراک خرید و سوغاتی است. هر چیزی که بخواهید را می‌توانید در مغازه‌های جیپور پیدا کنید. حتی در روز اول سفر به جیپور فقط می‌توانید به گشت و گذار در مغازه‌ها بپردازید و یک بستنی شیره نارگیل هم نوش جان کنید. حتی بازدید از کاخ شهر نیز توصیه می‌شود. بنای میمون‌ها یا رصد خانه‌ی جانتار جانتار نیز دم دست‌تان است که می‌توانید از آنها هم بازدید کنید. در روز آخر سفر نیز حتماً خود را به قلعه امر برسانید تا بتوانید لحظاتی خوبی را بر روی فیل‌ها به ثبت برسانید. با توجه به موارد گفته شده از این سه شهر، مطمئناً دیگر برایتان سوال نخواهد بود که چند روز برای گشتن مثلث طلایی کافی است. همانطور که مشاهده کردید می‌توانید با یک برنامه ریزی درست در 7 روز سه شهر دیدنی هند را از نظر بگذرانید.دهلی آگرا جیپور را در7روز بگردید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد